ELIT a fost Votat Brandul Anului® 2025 la categoria Produse din carne

Brandul Elit a fost desemnat câștigător al premiului „Votat Brandul Anului® 2025” la categoria „Produse din carne”. Premiul reprezintă o recunoaștere publică oferită de consumatorii români care aleg brandul Elit datorită calității constante, spiritului inovator și responsabilității demonstrate de-a lungul celor 23 de ani de activitate.

Suntem onorați de obținerea de către brandul Elit a distincției „Votat Brandul Anului®”, care completează în mod firesc renumita competiție „Votat Produsul Anului®”, ce premiază inovația și excelența încă din 1987. Această recunoaștere este cu atât mai valoroasă cu cât vine în urma unui proces de selecție riguros, bazat exclusiv pe opiniile consumatorilor și pe o metodologie certificată. Ne bucurăm că angajamentul nostru față de calitate, sustenabilitate și inovare a fost remarcat și apreciat în acest context.

Suntem onorați și recunoscători pentru acest premiu acordat de consumatorii români. Este o confirmare a faptului că eforturile noastre de a aduce pe piață produse de calitate superioară și de a inova constant sunt apreciate. Le mulțumesc în mod special tuturor angajaților Elit, a căror pasiune și dedicare fac posibil acest succes. De asemenea, le mulțumim clienților noștri, care ne oferă încrederea și sprijinul lor zi de zi. Acest premiu ne motivează să continuăm să inovăm și să fim un reper de calitate și responsabilitate în industria noastră.” – a declarat Cristian Orădan, Director General Elit.

„Acest premiu ne onorează și confirmă direcția pe care am ales-o: aceea de a fi mereu atenți la nevoile și preferințele clienților noștri și de a seta standarde în industrie. Ne dorim să oferim nu doar produse de calitate superioară, ci și soluții care răspund cerințelor actuale, de la gustul autentic până la sustenabilitate. Rezultatele din acest studiu ne arată că suntem pe drumul cel bun și ne impulsionează să continuăm cu și mai multă energie. Mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri din retail – împreună, ducem mai departe tradiția de excelență a brandului Elit.” – a declarat Dan Buda, Chief Sales Officer Elit.

Despre metodologia Votat Brandul Anului

Studiu realizat online, de Treetz Sprl, între 24 Martie – 31 Mai 2025, pe 23 categorii. Eșantionul total al studiului a fost de 6445 respondenți din mediul urban, peste 18 ani. În categoria “Produse din carne”, eşantionul a fost de 500 respondenți. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare, recomandare, responsabilitate socială. Brandurile câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre branduri similare în categorie. Mai multe detalii pe www.votatbrandulanului.ro